REGULAMIN SKLEPU
MODUŁOWY KURS AKADEMII DEVSTOCK
Witamy w Akademii Devstock!
Poniższy regulamin reguluje sposób korzystania z naszego sklepu. Można w nim znaleźć wszelkie niezbędne informacje, między innymi dotyczące sposobu składania, opłacania i wysyłania zamówienia oraz informacje o procedurze reklamacyjnej. Stanowi on integralną część umowy sprzedaży oferowanych w sklepie produktów i udostępniony jest na stronie internetowej sklepu, jak również w formie pliku PDF (kliknij i pobierz), który umożliwia jego pozyskanie, utrwalenie i wydrukowanie.
Bardzo ważne dla nas jest dobro naszych Klientów, a w szczególności dbałość o zagwarantowanie należnej ochrony związanej z przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Tym samym przypominamy, że w razie niezgodności postanowień niniejszego regulaminu z takimi przepisami, pierwszeństwo mają przepisy prawa
powszechnie obowiązującego i należy je stosować.
Jednocześnie zwracamy Twoją uwagę na to, że niniejszy regulamin kompleksowo reguluje funkcjonowanie z serwisu devstockacademy.pl w związku z wprowadzonymi zmianami w serwisie na potrzeby modułowego kursu Akademii Devstock. Niemniej regulamin ten nie
ma zastosowania do użytkowników, którzy skorzystali z poprzednich edycji kursów
Akademii Devstock, gdzie obowiązują poprzednie wersje regulaminów, obowiązujące na dzień zawarcia umowy o uczestnictwo w kursie/sprzedaży kursu.
W razie jakichkolwiek uwag, pytań czy wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem contact@devstockacademy.pl lub numerem telefonu: +48 570 577 613.
§1
Definicje
Na potrzeby Regulaminu poniższe pojęcia oznaczają:
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Kupujący/Ty – każdy podmiot korzystający z usług Sklepu;
- Produkt – produkt zaoferowany za pośrednictwem Sklepu, będący produktem cyfrowym, mający charakter kursu on-line dostępnego poprzez platformę Circle, który odbywasz samodzielnie. Więcej na temat Produktu mowa w §5 ust. 3 Regulaminu;
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna
nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która korzysta ze Sklepu; - Przedsiębiorca na prawach konsumenta (PNPK) – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu, dostępny pod adresem devstockacademy.pl
- Sklep – serwis internetowy funkcjonujący pod adresem devstockacademy.pl umożliwiający Kupującym zakup dostępnych Produktów oraz świadczenie przez Sprzedawcę na rzecz Kupującego usług drogą elektroniczną;
- Sprzedawca/My – Devstock Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-995), ul. Bronowska 5a, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS: 0000855415, NIP: 9522208632, REGON: 386796681, z którym kontakt jest możliwy pod adresem e-mail: contact@devstockacademy.pl lub pod numerem telefonu:+48 570 577 613;
- Umowa – umowa sprzedaży Produktu lub świadczenie usług drogą elektroniczną, zawarta pomiędzy Kupującym, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, której treść odpowiada treści niniejszego Regulaminu, z zastrzeżeniem warunków w nim wskazanych;
- Usługi – zbiorcze określenie sprzedaży Produktów w Sklepie oraz świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu;
- Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, składane przy użyciu formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy ze Sprzedawcą
§2
Postanowienia ogólne
- Jako Sprzedawca, za pośrednictwem Sklepu, prowadzimy sprzedaż Produktów, zamieszczonych na stronie internetowej Sklepu, a także umożliwiamy korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną.
- Regulamin skierowany jest zarówno do każdej osoby korzystającej z Usług, i określa zasady działania Sklepu oraz zasady świadczenia i korzystania z jego Usług, w tym usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu, a także prawa i obowiązki Kupujących oraz prawa, obowiązki i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy.
- Jeśli korzystasz ze Sklepu, niniejszy Regulamin ma zastosowanie do Ciebie, przy czym warunkiem korzystania z Usług jest zapoznanie się z postanowieniami Regulaminu oraz ich akceptacja.
- Nazwa Sklepu, jego wygląd graficzny, logo, elementy grafiki oraz opisy Produktów stanowią naszą wyłączną własność i podlegają ochronie prawnej.
§3
Zasady korzystania ze Sklepu
- Dokładamy ze swej strony wszelkich starań, aby dostarczyć Tobie Usługi możliwie najwyższej jakości, a podane przez Ciebie dane osobowe nie zostały pozyskane lub zmodyfikowane przez osoby nieupoważnione. W tym celu potrzebujemy Twojej pomocy, a w szczególności abyś:
a) korzystał z Usług w sposób umożliwiający jego prawidłowe działanie, a także w sposób zgodny z obowiązującym prawem, Regulaminem, a także zwyczajami przyjętymi w stosunkach danego rodzaju,
b) nie prowadził działań zmierzających do objęcia informacji niejawnych posiadanych przez nas,
c) nie kopiował elementów znajdujących się na stronie internetowej
Sklepu, a zwłaszcza zdjęć, opisów Produktów czy znaków towarowych,
d) nie korzystał z Usług w sposób bezprawnie zakłócający jego funkcjonowanie poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń oraz rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie niezamówionej informacji handlowej. - Produkty dostępne w Sklepie są oznaczone m. in. poprzez podanie ich nazwy, opisu czy podanie ceny. Opisy te mają charakter wyłącznie informacyjny. Dokładamy wszelkich starań, aby opis Produktu nie zawierał błędów. Dlatego, w razie wątpliwości dotyczących opisu Produktu, możesz skontaktować się z nami pod adresem mailowym contact@devstockacademy.pl.
§4
Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Sklepu świadczymy bezpłatnie następujące usługi elektroniczne:
a) złożenie Zamówienia w Sklepie,
b) przesłanie newslettera,
c) zapisanie się na wydarzenia live
d) umożliwienie Kupującym przesłania zapytania do Sprzedawcy poprzez formularz kontaktowy. - W celu dokonania zakupu Produktów w Sklepie konieczne jest skorzystanie z
formularza zamówienia. Usługa ma charakter dobrowolny, jednorazowy i umowa o jej świadczenie jest zawierana z chwilą gdy rozpoczniesz jego wypełnianie, a ulega zakończeniu z chwilą, gdy złożysz Zamówienie albo zrezygnujesz z jego złożenia. - W celu ułatwienia Tobie kontaktu z nami, oferujemy Ci również usługę skorzystania z formularza kontaktowego. Usługa ta ma charakter dobrowolny, jednorazowy, a umowa o jej świadczenie jest zawierania z chwilą, gdy rozpoczniesz wypełnianie
formularza kontaktowego. Ulega natomiast zakończeniu z chwilą przesłania wiadomości przez formularz kontaktowy albo gdy zrezygnujesz z jego wypełniania lub przesyłania. - Jeżeli zdecydujesz się zapisać do newslettera, świadczymy dla Ciebie drogą elektroniczną usługę polegającą na przesyłaniu wiadomości e-mail zawierających informacje o naszych nowościach, promocjach, produktach lub usługach. Zapisanie do
newslettera odbywa się poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w procesie składania Zamówienia. Jako Kupujący możesz w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w przycisk służący do rezygnacji widoczny w każdej wiadomości przesyłanej w ramach newslettera lub przesyłając stosowne żądanie na adres e-mail: contact@devstockacademy.pl. - Usługi elektroniczne świadczymy nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast Umowy dotyczące sprzedaży Produktów.
- Jako Kupujący masz prawo złożyć reklamację związaną ze świadczeniem usługi elektronicznej na adres e-mail: contact@devstockacademy.pl. Reklamację rozpatrujemy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia złożenia reklamacji.
- Również i my mamy prawo wypowiedzieć Tobie ze skutkiem natychmiastowym bezterminową umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na
przesyłaniu newslettera w każdym czasie i bez wskazywania przyczyn, poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez Ciebie adres e-mail w trakcie zapisu do newslettera. - Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną może zostać rozwiązana również za porozumieniem stron w każdym czasie.
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartej na czas nieoznaczony przez którąkolwiek ze stron nie narusza praw lub świadczeń nabytych w czasie trwania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Wskazujemy również, że w Sklepie możesz dostrzec opinie o Produktach oraz współpracy z nami. Opinie te pochodzą z innych platform (np. Google), a zamieszczamy tylko takie, co do których mamy pewność, że pochodzą od naszych kursantów i innych osób, które z nami współpracowały. W Sklepie nie ma możliwości dodawania opinii w inny sposób.
- W sytuacji, gdy masz informacje o tym, że opublikowana opinia nie należy do
Kupującego, tylko do podszywającej się pod niego osoby, proszę zgłosić takie
zdarzenie na adres mailowy: contact@devstockacademy.pl. Zgłoszenie takie zostanie rozpatrzone bezzwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
§5
Składanie Zamówienia
- Jeśli chcesz kupić Produkt nie musisz się rejestrować ani logować w Sklepie. Wystarczy, że wypełnisz i prześlesz formularz zamówienia oraz uiścisz cenę za wybrany Produkt.
- Zamówienia w Sklepie możesz składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. W razie ewentualnej przerwy w funkcjonowaniu Sklepu, zamieścimy na stronie Sklepu stosowną informację.
- Proszę zwrócić uwagę na to, że Produkty w ramach modułowej edycji kursu Akademii Devstock będą udostępniane do sprzedaży stopniowo, zgodnie z linią czasu (timeline).
Rekomendujemy byś przechodził przez każdą z części kursu po kolei (każda z części stanowi oddzielny Produkt). W sytuacji jeśli interesują Cię tylko niektóre z Produktów (części kursu) lub chciałbyś rozpocząć od Produktu, który nie jest pierwszym w kolejności (tj. dotyczący podstaw programowania), masz oczywiście taką możliwość by zakupić od razu taki Produkt. Niemniej gwarancja pracy jako Fullstack Developer przysługuje tylko takim osobom, które spełnią łącznie poniższe warunki:
a) wykupią dostęp do wszystkich części kursu. Wyjątek stanowią osoby z solidnymi podstawami, które mogą rozpocząć naukę od modułu 2, co również daje im możliwość uzyskania gwarancji pracy.
b) będą przechodzić każdą z części kursu w kolejności zaproponowanej przez Sprzedawcę.
c) zaliczą każdą z części kursu.
d) zaliczą egzamin końcowy. - Zasady zaliczenia części kursu (moduły 1, 2 i 3) polegają na:
a) Wykonaniu co najmniej 4 z 5 prac domowych z uwzględnieniem uwag po code review
b) Zaliczenie projektu końcowego z uwzględnieniem uwag po code review (maksymalnie 3 podejścia)
c) Zakończenie modułu w nieprzekraczalnym czasie 6 miesięcy - Zasady zaliczenia części kursu (moduły 4, 5) polegają na:
a) Wykonaniu w nieprzekraczalnym czasie 6 miesięcy wszystkich przewidzianych sprintów, prac domowych i zaliczenie próbnej rozmowy rekrutacyjnej
b) zaliczenie próbnej rozmowy rekrutacyjnej (max 3 podejścia), rozmowa rekrutacyjna składać się będzie z 2-4 etapów, każdy z nich będzie sprawdzał innego rodzaju umiejętności niezbędne do wykonywania pracy jako Fullstack Developer
c) Rozmowa rekrutacyjna może odbyć się zarówno w języku angielskim jak i polskim, kursant może dokonać wyboru - Zasady zaliczenia części kursu (moduł 6) polega na:
a) Samodzielnym i rzetelnym wykonywaniu zadań projektowych w zakresie minimum 20h tygodniowo przez 3 kolejne miesiące
b) Czynnego uczestnictwa we wszystkich spotkaniach SCRUMowych zespołu (maksymalnie 3 nieobecności ustalone wcześniej z prowadzącym projekt)
c) Estymowaniu zadań i dotrzymywaniu terminów oraz jakości rozwiązanych zadań
d) Zaliczenie egzaminu końcowego w postaci rozmowy rekrutacyjnej (analogicznej do tej z modułu 4 i 5) oraz implementacji funkcjonalności produkcyjnej (max 3 podejścia). Cały egzamin będzie odbywał się w języku angielskim
e) Cały moduł w zależności od potrzeb projektowych może być prowadzony w języku angielskim
f) Maksymalny czas na zaliczenie modułu to 6 miesięcy z włączeniem czasu potrzebnego na zdanie egzaminu - W przypadku spełnienia wszystkich warunków firma Devstock zobowiązuje się do podpisania co najmniej 12 miesięcznego kontraktu z możliwością przedłużenia, w ciągu maksymalnie 3 miesięcy od momentu zaliczenia przez kursanta egzaminu końcowego. Wysokość wynagrodzenia będzie uzależniona od efektywności pracy kursanta oraz będzie mieściło się w widełkach dla stanowiska Junior Frontend lub Junior Fullstack Engineer Złożenie Zamówienia dokonuje się poprzez jego wybór z poziomu odpowiedniej podstrony Sklepu, a następnie wypełnieniu formularza zamówienia. Produkty dostępne w Sklepie są oznaczone m. in. poprzez podanie ich nazwy, opisu, podstawowych informacji, warunków uczestnictwa czy podanie ceny. Do opisu mogą być również załączone zdjęcia lub grafiki. Opisy te mają charakter wyłącznie informacyjny i dokładamy wszelkich starań, aby nie zawierały błędów. W razie wątpliwości dotyczących opisu Produktu możesz skontaktować się z nami w sposób wskazany w § 13 Regulaminu.
- Moduły akademii Devstock wraz z mentoringiem trwają równe 3 miesiące, organizator na każdy moduł przeznacza dodatkowy 1 miesiąc buforu bezpieczeństwa dla uczestników ze względu na święta/wakacje/wypadki losowe/choroby itp. nie pobierając za to dodatkowej opłaty. Przekroczenie 4 miesiący skutkuje tym, że uczestnik, aby kontynuować naukę i starać się o gwarancję pracy musi wykupić kolejny miesiąc wsparcia mentorskiego i dostępu do akademii na zasadach subskrypcji w celu pokrycia dodatkowych kosztów obsługi.
- Na każdym etapie składania Zamówienia możesz zaprzestać przechodzenia kolejnych kroków i wyjść z podstrony służącej do składania Zamówień. Zamówienie, które nie
zostanie doprowadzone do końca, zostanie automatycznie anulowane. - Po dokonaniu wyboru Produktu zostaniesz przekierowany do strony, gdzie należy wypełnić formularz zamówienia, a także zostaną Tobie przedstawione informacje dotyczące wybranego Produktu, W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia. W tym miejscu następuje również wskazanie metody płatności za Zamówienie.
- W przypadku, gdy chcesz otrzymać fakturę VAT za zakupiony Produkt musisz napisać do nas wiadomość, czy to poprzez formularz kontaktowy czy też w inny sposób wskazany w § 13 Regulaminu. Jednocześnie informujemy, że jesteśmy podatnikiem VAT, w związku z czym wystawiane faktury uwzględniają należny podatek.
- Warunkiem złożenia Zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz polityki prywatności poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa, a także wyrażenie zgody na wykonanie w całości umowy o dostarczenie treści cyfrowej i przyjęcie do wiadomości, że wraz z ich dostarczeniem masz prawo odstąpić Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
- Kliknięcie to stanowi Twoje oświadczenie woli wyrażające wolę zakupu Produktu.
- Po skutecznym złożeniu Zamówienia wyślemy Tobie wiadomość na podany przy rejestracji adres e-mail, w której potwierdzamy złożenie Zamówienia. Dopiero po odnotowaniu wpłaty ceny za zamówiony Produkt (o czym poinformujemy Cię mailowo) przyjmujemy Zamówienie do realizacji.
- Umowa sprzedaży Produktu zostaje zawarta pod warunkiem odnotowania na naszym rachunku bankowym pełnej wpłaty za zamówiony Produkt.
§6
Płatność
- Ceny Produktów na stronie Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT według obowiązującej stawki. Ceny te nie zawierają ewentualnych kosztów płatności. Całkowity koszt Zamówienia zostanie Tobie wskazany w formularzu zamówienia, czyli jeszcze przed złożeniem Zamówienia, po uzupełnieniu wszystkich koniecznych pól w tym formularzu.
- Zakupu dokonuje się według cen obowiązujących w chwili złożenia Zamówienia i od tego momentu nie ulegają one zmianie, nawet wówczas, gdy tuż po złożeniu Zamówienia zmianie ulegną ceny za poszczególne Produkty w Sklepie.
- Swoje Zamówienie możesz opłacić:
a) poprzez podanie numeru karty, daty ważności oraz kodu CVV2/CVC2, które są weryfikowane przez bank, a następnie, w trakcie płatności, dokonywane jest uwierzytelnienie posiadacza karty;
b) przelewem bankowym – w sytuacji gdy nie doszło do zaksięgowania Twojego przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia, Zamówienie to zostaje anulowane.
Dane naszego rachunku bankowego:
Bank – PKO Bank Polski
Numer rachunku – 33 1020 1042 0000 8002 0444 9864,
Ponadto, zwróć proszę uwagę na treść §7 ust. 1 Regulaminu
c) za pośrednictwem operatora płatności, co oznacza, że wybierając ten sposób zostaniesz automatycznie zostanie przekierowany na stronę właściwego operatora - W przypadku gdy zwrócisz się do nas z prośbą o otrzymanie faktury, niezwłocznie po dokonaniu płatności – nie później jednak niż w ciągu 7 dni – otrzymasz ją od nas na wskazany w formularzu zamówienia adres e-mail. W takim wypadku zawierając Umowę i akceptując postanowienia Regulaminu wyrażasz zgodę na wystawianie i
przesyłanie faktur w formie elektronicznej, zgodnie z art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. nr 54 poz. 535 ze zm.).
§7
Zasady korzystania z Produktu
- Po skutecznym złożeniu Zamówienia i zawarciu Umowy, tj. po otrzymaniu przez nas potwierdzenia przelewu płatności za zamówiony Produkt, wysyłamy Ci na podany przy rejestracji adres e-mail, wiadomość zwrotną (e-mail) zawierającą potwierdzenie
przyjęcia Zamówienia, linkiem do platformy Circle wraz z informacją o konieczności założenia konta na tej platformie, fakturę VAT (gdy zażądasz jej wystawienia), dostarczoną w formie elektronicznej. - Automatycznie wygenerowane potwierdzenie Zamówienia, które otrzymasz mailowo po złożeniu Zamówienia zawiera wykaz zamówionych Produktów i całkowity koszt ich realizacji. Nie stanowi jednak potwierdzenia zawarcia Umowy. Potwierdzenie zawarcia Umowy otrzymasz od nas zgodnie z ust. 1 powyżej, tj. po odnotowaniu na naszym rachunku wpłaty za zamówiony Produkt.
- Korzystanie z Produktu odbywa się za pośrednictwem platformy Circle, dlatego posiadanie konta na tej platformie jest obowiązkowe, a nie założenie jego uniemożliwia korzystanie z Produktu.
- W przypadku gdy jeszcze przed zawarciem Umowy założyłeś sobie konto na platformie Circle po zawarciu Umowy Twoje konto uzyskuje szerszą funkcjonalność poprzez umieszczenie na nim materiałów, o których mowa powyżej.
§8
Zasady odpowiedzialności
- Jako Konsument lub PNPK masz prawo odstąpić Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
- Nawet jednak, gdy masz status Konsumenta lub PNPK, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Tobie w odniesieniu do umów o dostarczanie
treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa
odstąpienia od umowy. W praktyce oznacza to, że oferowane przez nas Produkty zawierają się w powyższej definicji. - Jeśli pomimo powyższego masz skuteczne prawo odstąpić od umowy i chcesz to zrobić, wystarczy, że poinformujesz nas o tym poprzez formularz kontaktowy lub w sposób wskazany w § 13 Regulaminu.
- Niezależnie od prawa odstąpienia od umowy, na zasadach wskazanych w ust. 1 – 3 powyżej, jesteśmy odpowiedzialni względem Ciebie, o ile masz status Konsumenta lub PNPK, za zgodność towaru (czyli Produktu) z Umową. Z uwagi na fakt, że Produkt
stanowi równocześnie usługi cyfrowe w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, ponosimy odpowiedzialność za zgodność tych usług z Umową na zasadach przewidzianych w rozdziale 5b ustawy o prawach konsumenta, w szczególności art. 43k tej ustawy. - Jeśli nie jesteś Konsumentem lub PNPK, odpowiedzialność, o której mowa w ust 4 powyżej, jak i rękojmia za wady Produktu, o jakiej mowa w przepisach Kodeksu cywilnego, jest w Twoim przypadku wyłączona.
§9
Majątkowe prawa autorskie
- Zwracamy Twoją uwagę na to, że treści dostępne na stronach Sklepu, w tym opisy Produktów i projekty graficzne, mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują nam, a także bazy danych chronione na podstawie przepisów o ochronie baz danych.
- Wskazujemy również, że dalsze rozpowszechnianie treści objętych prawami autorskimi przez Ciebie bez naszej zgody, za wyjątkiem korzystania z treści w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich nam przysługujących i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. Zakup Produktu nie jest równoznaczny z udzieleniem licencji na korzystanie z danych treści lub baz danych.
§10
Dane osobowe i pliki cookies
- Administratorem Twoich danych osobowych jest Sprzedawca, a także właściciel platformy Circle, tj. CircleCo, Inc., 228 Park Ave S PMB 52933, New York, NY 10003, United States, strona internetowa – https://circle.so/
- Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych osób korzystających ze Sklepu i wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej na stronie https://devstockacademy.pl/terms-condition. W przypadku Circle zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie https://app.circle.so/privacy.
§11
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- W razie sporu ze Sprzedawcą, jako Konsument lub PNPK masz możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym do:
a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy
b) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem/PNPK a Sprzedawcą
c) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów - Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, można znaleźć na stronie internetowej https://www.uokik.gov.pl.
- Jeśli jesteś Konsumentem lub PNPK możesz również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§12
Zmiana Regulaminu
- Zastrzegamy sobie możliwość dokonania zmian w Regulaminie, w szczególności w razie zmiany przepisów prawa, zmian technologicznych lub zmian biznesowych, bez uszczerbku dla praw, które nabyłeś na podstawie umów zawartych jeszcze przed zmianą Regulaminu.
- Jeśli zapisałeś się do newslettera o zmianach zostaniesz poinformowany poprzez wysłanie odpowiedniej informacji na adres e-mail podany przy zapisie do newslettera.
- W razie braku akceptacji nowych postanowień Regulaminu, możesz zrezygnować z usługi przesyłania newslettera.
- Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia przez Ciebie Umowy.
§13
Postanowienia końcowe
- Tekst jednolity Regulaminu dostępny w wersji elektronicznej jest pod adresem:
https://devstockacademy.pl/regulamin-akademia-modulowa-2024. - Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 czerwca 2024 roku.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o świadczeniu
usług drogą elektroniczną. - Jeśli którekolwiek z postanowień Regulaminu zostanie uznane za bezprawne, nieważne
lub z jakiegokolwiek powodu niewykonalne, wówczas takie postanowienie będzie uważane za wyłączone z Regulaminu i pozostanie bez wpływu na ważność i wykonalność pozostałych postanowień. W miejsce postanowienia dotkniętego wadą, o którym mowa w zdaniu pierwszym, wstępuje reguła odpowiadająca najbliżej celom tego postanowienia jak i całemu Regulaminowi. - W razie pytań, uwag czy wątpliwości możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem maila, telefonicznie lub pisemnie pod wskazanymi adresami i numerem:
a) tel: +48 570 577 613
b) mail: contact@devstockacademy.pl
c) adres: ul. Bronowska 5a, 03-995 Warszawa